annanordlund

2009-01-31
18:02:54

Åkersjön
Idag pallrade vi oss upp kl 8, jag var stendöd trots att vi la oss tidigt, men kroppen hade nog räknat med att få sova igen dom timmar jag missat under veckan. Men icke.

Gjorde fika och åkte iväg runt 9. Skotertävlingen var riktigt rolig, banan började som en skotertävlingsbana börjar, med massa kurvor och sånt. Sen så avslutades banan i en lång brant backe, trodde många skulle köra åt helvete många gånger när de landade på rullen.
Tyvärr så var det 16 grader minus och jag hade grått hår (frost) och stelfrusna fötter. Så jag klättrade upp för backen och knäppte riktigt fina kort för att vara med min gamla mobil :) Allt för att göra fötterna varma såklart :)

Nu har älsklingen satt spotar i vår hylla ovanför sängen, blev jättefint men har inte knäppt kort på det, får komma sen :)
Nu ska vi äta och sen kanske vi åker till Urban och Hannas förlovningsfest, jag känner mig rätt hängig sen dagen :/

Här kommer lite bilder sen dagen iaf:

Älskling tyckte att jag såg ut som Cruella DeVille.

Han var dock duktig på att värma mina ben :)

Åkersjön.

Träden var fantastiskt fina.

En systemkamera önskas :)



Det var allt för denna gången :)
Trevlig helg!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: