annanordlund

2009-02-25
10:58:12

Pianodrömmar.
Nu har jag betalat räkningar (åtminstone lagt in att det åker iväg den 27:e), det är så skönt att allt är färdigt när lönen ramlar in på kontot och man hinner inte göra av med en enda krona innan räkningarna är betalade. Jag skulle iofs aldrig komma på tanken att göra av med alla pengarna. Men det är nu det, förr i tiden var jag mycket värre, då gjorde jag av med pengarna innan de ens landat på kontot.  Vet inte riktigt hur jag lyckades men jag är glad att jag inte är likadan längre.
Det gäller att sköta saker som stressar en snyggt, i mitt fall pengar.


Jag tror inte jag har hyllat spotify tillräckligt för det är verkligen kanonbra! Visserligen har jag mycket nytt som ligger på telefonen som inte finns på spotify, men man får chansen att lyssna på saker man aldrig annars skulle lyssna på. Som till exempel Jay-z - A Dream



Jag är helt frälst i låten!

Nu ska jag ta tag i städningen för idag har jag mitt sista pass för veckan. Jag börjar 14.00 och sover natten. Sen åker jag direkt hem till Ljusdal. På söndag åker jag och älsklingen hem och då vore det bästa om lägenheten är ren och fin så älsklingen vill stanna ;)

Men jag har som alltid lite svårt att slita mig från datorn.. just nu är det youtube och folk som spelar covers på piano. Jag vill också kunna! Här har ni en låt som jag absolut ska lära mig om jag någonsin köper mig ett digitalpiano/keyboard. Det är sjukt vilken känsla jag får i kroppen när jag ser sånt här, jag kan nog likna det vid ett lyckorus..



Ljudet är lite dåligt, men han gör det fantastiskt bra!

Nä som sagt, jag får fortsätta drömma och städa samtidigt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: