annanordlund

2009-02-17
12:00:10

Tisdag
Jaha, då var veckan igång igen. Jag anser inte att jag har haft färdigt min helg ännu!

I fredags tog jag och älsklingen en skotertur på 5 mil, min tumme pajjade efter hälften ungefär och det var fruktansvärt svårt att köra utan högertummen. Men det är väl inte så konstigt att den inte orkade så länge när jag knappt aldrig använder den.

I lördags blev det ytterligare än tur istället för skidåkning. Men då åkte jag bakom älsklingen och våra kompisar och ett föräldrapar var med också. Det var en lugn och skön tur :) Sen var vi ut och åt middag allihopa, det var mysigt :)

I söndags blev det en tur till, tummen höll inte mycket längre men det gick hyffsat förrutom att jag körde fast :P

"När du känner att det blir sådär så skulle du ha lutat dig allt du kan åt höger och gett full gas.."
-"Jasså, och när hade vi den lektionen?"


Sedan packade vi ihop i husvagnen och begav oss mot Ljusdal. Jag följde med och åkte sedan tåget hem igår på förmiddagen. Det blev inte många timmar men några hemhemma. :) och dessutom lite billigare än bussresan funäsdalen -> östersund. Jag längtar till inte nu i helgen utan nästa då jag kommer ha en långhelg hemhemma :)

Bilder från toppstugan i Funäsdalen






När jag kom till Ljusdal så hade Iris vuxit hur mycket som helst:




Hon var lite svår att ta kort på eftersom hon aldrig står stilla, men söt är hon, det är älsklingen med förresten ;)

Håller på att lägga in lite musik i mobilen (den nya fina), har snott älsklingens minneskort :)



Nu ska jag snart åka och jobba natten, sen har vi dessutom en utbildning på 3h på onsdag morgon.. kommer att bli en låång dag!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: