annanordlund

2009-02-25
12:57:32

Otacksamma golvf*n
Det är förbenat ouppskattat att städa våra golv, så fruktansvärt fula skador som gör att det ser jätteskitigt ut. Jag har för femtioelfte gången böjt mig ner och skrapat med nageln för att konstatera det inte vill gå bort. Idag heller.






Vi ska på 50-års kalas på lördag, jag hade tänkt ha en klänning med smala axelband, men nu vet jag inte längre eftersom jag ser misshandlad ut. Skulle sätta mig ner på en stol och älsklingen skulle skoja lite och flytta den nån milimeter åt höger då han glömt bort min totala avsaknad av balanssinne. Det slutade så här ;P





Nej, nu är det en halvtimme kvar tills jag ska åka till jobbet, så jag borde packa färdigt det sista.

Måste bara säga att jag kommit på den bästa utklädnaden till tema-festen i Karlskrona (sagofigurer), den är helt klockren och kräver minimal ansträngning. Jag har inget problem med att gå utklädd, det är riktigt roligt, men att fixa och dona med dräkten är inte riktigt min avdelning. Jag behöver inte ens någon rekvisita till min utstyrsel :)
Men vad det är kommer jag självklart inte berätta, det får ni veta efteråt :) Nån kan ju sno min idé. Iofs är det nog bara jag som noll kreativ.

Äsch, ses i Ljusdal!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: