annanordlund

2009-02-23
09:36:49

Måndag igen.
Det är precis som förra helgen, de går för fort! Jag har varit hemma i Ljusdal och som alltid så räcker tiden inte till. Jag hinner inte träffa eller göra alla/allt som jag vill, många visste nog inte ens om min hemkomst. Men jag har haft det bra, det är det som är huvudsaken :)

Men nästa helg bär det av hemåt igen, då ska jag ta tag i att åka och hälsa på en jättesöt bebis och hans söta storebror :)
Var helt inställd på att jag skulle få gosa med små söta i helgen men det blev inte av. Så jag är fortfarande lika barnsjuk som innan.

Den här veckan har jag kortvecka, men det innebär också att jag jobbar 32h på 3 dagar, det är starkt jobbat! Idag har vi även personalmöte mellan 11-14.

Det ska bli så skönt nästa vecka när älsklingen kommer hem! Yaay!

Nä duscha och köpa lite soppa innan jobbet.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: