annanordlund

2009-02-24
13:09:38

Lönebesked
De är alltid roliga att få, trots att det kanske inte alltid är så fylliga som man räknat med.
Jag känner att mars kommer att bli en jobbig månad, bilen behövde lagas, första kvartalsbetalningen till csn har kommit, flygresa tur och retur till Karlskrona kostar en slant. Sen är det självklart de vanliga räkningarna kvar. Jag har aldrig behövt lägga ut så mycket pengar som nu, det kommer att bli en jobbig månad.

Jag har ingen ro i kroppen här hemma just nu, jag skjuter all städning och diskning framför mig och känner att det är värdelöst. På jobbet är det en berg och dalbana med bra och dåliga dagar. Jag får ta tag i och konfrontera om saker som jag avskyr och som kan irritera mig till vansinne.

Det plus en pengastress (som jag inte har för tillfället men som garanterat kommer att dyka upp) kommer nog få mig gro gåa hår. Det förvånar mig inte om jag inte har några redan.

Jag är ledsen men idag är det ingen bra dag, jag ser en jobbig period framför mig och jag vet inte hur jag ska göra för att undvika den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: