annanordlund

2009-02-12
09:14:58

Jag finns på hemtelefonen.
Nu sitter jag här, tvätten hänger och torkar i tvättstugan och jag känner att jag inte har tid att sova mer.
Mitt sim-kort är nu inaktivt, upptäckte det igår när jag skulle ringa och säga godnatt till älsklingen, tur att man har hemtelefon :)
Men så ringer det kl 00.44:
"Ja?" är så sömndrucken att jag inte får fram så mkt mer.
-Hallå? Vem är det? Hallå?
"Älskling det är jag.."
-Va? Men jag ringde ju ett 0684 nummer.
"Det kan du inte ha gjort.."
-Jo men det gjorde jag!! Vi försöker få tag på en taxi så jag ringer dig sen.

Jag hinner inte säga så mycket mer eftersom det bryts, men jag hoppas att han inte ringer igen för jag behöver verkligen sova! MEN självklart ringer han klockan 02.00 också, han är söt men knäpp :P

Nej, nu ska jag nog få i mig lite frukost och sedan dammsuga lägenheten, yay.

Känner mig på ett jättekonstigt humör, vet inte vad det är, sömnbrist kanske :)

Snart helg! Ska bli så underbart att bli kramad av älsklingen igen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: