annanordlund

2009-02-08
15:46:50

Gräftåvallen
Min kära arbetskollega och hennes karl bjöd med mig upp till deras stuga i Gräftåvallen. Vi åkte igår kl 10 och kom hem alldeles nyss :) Jag har haft det jättetrevligt! Dock har det varit minst -17 grader och snöat massvis hela tiden. Var lite kyligt på de två skoterturer vi gjorde men det var roligt! Jag har blivit kär i en ski-doo mxz 600 touring -09. Den var hur lätt som helst att köra (styra) :)

Igår hade vi lite afterskoter och jag fick en mora-nisse som innehöll likör 43, blåbärssoppa (varm) och vispgrädde. Den var god :)

En lugn kväll med melodifestival och vid 23.00 kunde jag inte hålla ögonen öppna längre, har sovit jättegott!

Idag ska jag ta tag i tvätten och plocka iordning lite i lägenheten. Älsklingen stannar i Funäsdalen till veckan, är inte särskilt förvånad..


Kommentar:
#1: Anonym

Oh, prova med nyponsoppa istället för blåbärssoppa :) det funkar också!

17 minus!? fy fan...

2009-02-09 @ 17:45:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: