annanordlund

2009-02-27
10:25:39

Frisyr?!
Idag är det dags, det var längesedan nu. Jag ska klippa mig! :)
Jag har ju haft en plan att spara ut håret för att sedan permanenta stora lockar, men jag har insett att jag har ett sånt glashår att knappt locktången kan göra lockar i mitt hår. Ska fråga lite när jag kommer till salong Syrran & Jag här i Ljusdal.
Annars kanske det blir nån slags frisyr, älsklingen tycker att jag ska klippa den frisyr jag hade förut, den var rätt rockig och rolig, men, jag har ju varken piercingen eller stilen kvar. Får helt enkelt se hur det blir, ska bli spännande! :)

Igår var det jätteskönt att komma till Ljusdal! Vi mös md halfbaked Ben & Jerrys på kvällen, riktigt god!

Idag ska jag ut och se om jag kanske hittar något kul på dollarstore, var så jäkla längesedan jag var där!

Älsklingen ligger och slappar framför tv:n, han säger att han ska göra lärlingsprovet idag men riktigt när han kommer iväg får vi se :P

Middag ikväll hos L och H, ska bli riktigt trevligt!

Trevlig fredag, löningsdag och 14 månaders dag! :)


Kommentar:

Snälla ta med dollarstore hit till Karlskrona när du kommer :p Där är ju många skojjiga & billiga saker :)

2009-03-02 @ 18:02:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: