annanordlund

2009-02-06
12:02:33

Friday
Gårdagen slääääpade sig förbi, gjorde ingenting vettigt alls. Läste, kollade serier och på kvällen bänkad framför tv:n.

Blev galet sugen igår på att köpa mig ett digitalpiano, har totalfastnat för Coldplay's låt Lost!. Det finns många bra tutorials på youtube hur man spelar den, och en massa andra bra låtar för den delen. Men det hade varit ett underbart tidsfördriv!

MEN samtidigt är jag inte ett dugg lockad över att slänga ut 3000:- på något som inte är dödsviktigt just nu. Särskilt inte när vi bara har en inkomst. Vi kör inte med delad ekonomi så egentligen kan jag göra precis vad jag vill med mina pengar, men jag vill kunna ställa upp om det skulle krisa sig, vi har ändå ett liv tillsammans. :)

Nä, ska nog in till stan en sväng idag och köpa lite mat åtminstone. Tänkte kika runt lite i butikerna, det är ett bra tidsfördriv.
Annars har jag inte en enda plan för denna fredag. Killarna har nämligen en killhelg i Funäsdalen om jag inte berättat det. Innan de bestämt det så hade jag nämligen varit helt inställd på att åka dit med älsklingen eftersom jag är långledig. Men det sket sig ju och man är helt enkelt andraprioritering på vintern, skotern är nr 1. Suck.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: