annanordlund

2009-02-10
17:30:14

Dessa tvätt-tider.
Nu är det andra gången jag glömmer bort tvätt-tiden. I Söndags var jag stensäker på att tvätt-tiden var mellan 18-21, men när jag kommer dit visar det sig att den var mellan 15-21.
Jag bokade en ny tid tills idag, 12-15. Det kom jag inte ihåg och tillät mig själv att somna efter en lång natt på jobbet, jag sov i 4(!)h. Så nu har jag bokat en ny tvätt-tid, torsdag kl 7-12. Jag måste ha med min vita fleecetröja till fjälls, måste!

Jag älskar mitt jobb till 99%, vissa perioder till och med 100% utan att tveka. Men vissa perioder är väldigt kämpiga och mitt tålamod sätts på prov om och om igen. Just nu är vi inne i en sån fas och jag känner mig uttömd på energi.
Det är bra att jag är ledig idag, trots att det är tråkigt och jag önskar att Funäsdalen låg mycket närmare så jag fick en dag med älsklingen, men jag behöver komma ifrån jobbet en stund. Imorgon kommer jag vara fit for fight igen.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: