annanordlund

2009-02-11
23:14:54

15h pass
Det var inte meningen, men så blev det idag. Jobbade mellan 7-22 pågrund av att vi hade sjukstuga, jag är helt död nu känns det som. Så jäkla skönt att vara hemma så jag vill inte gå och lägga mig riktigt ännu, men det borde jag, blir en lååång dag imorgon.

Jag har ju tvätt-tiden 7-12, jag borde dammsuga och plocka lite i lägenheten, packa inför helgen i funäsdalen, åka ner på telia och hämta ut min telefon och sedan åka till jobbet och jobba 14-22.30+jour / 6.30-9.00. --> funäsdalen.
Ska fira alla hjärtans dag med skidåkning i Ramundberget, sen har älsklingens storebror varit så snäll och lånat ut skotern så att vi har en varsin :) Hoppas på finväder!!

Drömde förresten en knäpp dröm inatt. Älsklingen friade och jag fick en ring på fingret. Den var jättesmal i guld och svarta inristningar på utsidan. Den var så ful! Men jag vågade inte säga det till älsklingen eftersom han satt där och var så stolt. Jag mådde asdåligt över ringen men var så himla glad över förlovningen. Så nu vet älsklingen hur ringen inte får se ut. Om jag nu får någon nångång vill säga :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: