annanordlund

2009-12-05
17:26:39

The blog is on the road!
Bokstavligt talat :) Sitter i bilen mellan Östersund och Ljusdal, vi är snart framme i Färila.

Idag har vi shoppat nyårskläder till älsklingen, den servicen han får i butiken av mig kommer jag att kräva tillbaka någon dag! Han intar startposition i provrummet och jag springer runt som en ferrari inne i butiken och hämtar skjorta på skjorta och engagerar hela personalen. Han har det bra han min karl. Vi lyckades med vårat mål också :)

Jag är väldigt snorig idag och fortfarande feberfri.

Det är inflyttningsfest ikväll och ute på krogen spelar Engmans kapell. Jag kan ju som vanligt inte skilja alla liveband från varandra, men de säger att dom är bra. Jag får helt enkelt se senare när jag fått mat i magen och är nyduschad vad jag orkar med.

Trevlig helg hörrni!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: