annanordlund

2009-12-18
13:02:30

The Automatic - Monster
Godmorgon!
Inatt har jag sovit 12h! Jag ställde ingen klocka utan tänkte att jag skulle få sova ut ordentligt. Jag vaknade kl 12.00.
Men det var behövligt!

Idag står det storstädning på schemat:
  • Rensa i garderoben
  • Städa toaletten grundligt
  • Plocka, damma, dammsuga och skura golv i alla rummen
  • Tömma pappersinsamling och gå ut med alla sopor
  • Hämta och lämna saker i kallförrådet
  • Boka tvättstugan
  • Vattna blommorna
  • Rensa bokhyllan på kontoret
  • Rensa kläderna i hallen (älsklingen har ALDRIG någonstans att hänga sitt, säger han)
  • Diska och städa ur kylskåpet
  • uppdatera bloggen innan jag kommer på fler punkter.

Blä, vad jag inte ser fram emot detta men hela dagen kommer iaf att gå :)

Dagens städlåt; The Automatic - Monster

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: