annanordlund

2009-12-03
13:02:39

Lost in stereo!
Goddag. Igår började jag känna av att min hals gjorde ont. Tänkte att det skulle gå över, idag är jag riktigt täppt i näsan och darrig i benen. Fick en släng av frossa men det gick över när jag hoppade in i duschen.

Jag har hittills inte haft en enda sjukdag sen jag fick mitt jobb, jag vägrar få det nu! Jag tror inte jag har någon feber, men skulle jag få det måste jag såklart gå hem. Jag hopppas jag har turen på min sida!

Sista passet innan helg, denna veckan snart till sitt slut också, sanslöst hur veckorna bara plöjer på!

Jajuste, helgen ja. Ingen aning ännu, älsklingen har plöjt runt i snart hela landet den här veckan, ingen aning vart han hamnar till slut när helgen börjar :) Det återstår att se :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: