annanordlund

2009-12-01
17:39:37

Jag älskar dessa lediga dagar!
Nu är allas julklappar förutom älsklingens inhandlade. Känns riktigt bra!
Jag har dock inte slagit in dem eller ens köpt julpapper, men jag planerar att skjuta det på nästkommande helger då jag blir gräsänka när älsklingen ligger borta på jobb :)

Annars är det mycket skönt med en ledig dag mitt i veckan! Planerar på att lägga mig i badet sen med en bra bok :)
Det kallar jag vardagslyx :)

Jag inhandlade även en bh med avtagbara axelband idag på Gina Tricot. Bra pris och den satt som ett smäck, det finns nog ingen chans att den glider ner under klänningen på nyårsafton iaf.

Det var tänkt att vi skulle vara hemma i Ljusdal till helgen, men möjligheten att vi åker till Funäsdalen istället känns inte alls långt borta. Jag saknar husvagnen! Älsklingen har ju även byggt ett barbord som ska in i förstugan, om den kommer med upp i helgen eller innan nyår vet jag dock inte.

Nä nu ska jag kolla på serier och vila mitt tankspridda huvud. Det är lite mycket nu men ändå inte. Det är nog jag som inte riktigt kan relevanssortera :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: