annanordlund

2009-12-11
16:54:26

Heating protection!
Godkväll mina kära.

Idag efter jobbet handlade jag de sista julklapparna och födelsedagspresenterna. Mor och bror har smidigheten att fylla år endast några dagar innan julafton :)

Har köpt ett jättefint julpapper på Panduro, 10 meter långt. Det lär jag behöva eftersom att jag inte är så haj på det där att slå in paket ;P

Ikväll ska jag se Idolfinalen och ha lite fredagsmys med mig själv :) älsklingen kommer inte hem förrän nästa vecka och jag saknar honom!

Eftersom att jag vet vad en av mina julklappar kommer att innehålla så skulle jag behöva lite råd. Vilket värmeskydd använder ni till håret när ni plattar/lockar? Någon av dessa och är dem isåfall bra? :)





Och vad i helskotta ska jag ha på mig på juldagen?! :)


Kommentarer:
#1: sara j

jag använder tresemmé och tycker den är bra!

använde loreal ett tag men den gillar jag inte, har också använt.. ja vafan heter den nu då haha. men nått svenskt eller nordiskt som är vit med rosa text och alla produkter kostar typ 80 kr.. vet du va jag menar då? :P haha. den är helt okej också tycker jag :) fast jag plattar ju håret, du ska locka ser jag :) du får prova dig fram :D lycka till ;)

2009-12-11 @ 19:30:36
#2: Anna

Tack Sara! :) Ska prova den :) Jag är ju så förbenat dålig på allt sånt här "tjejigt!" :)

2009-12-12 @ 15:08:30
#3: AKP

Jag använder den här: http://www.bangerhead.se/sv/artiklar/varumarken/tigi-5/tigi-s-factor/tigi-s-factor-flat-iron-spray.html

HELT suverän, tycker jag =)

2009-12-12 @ 16:53:07
#4: Anna

Med det priset så måste den vara bra! ;)

2009-12-13 @ 00:22:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: