annanordlund

2009-12-23
15:30:26

Dagen före..
Lite dåligt med uppdatering, men när man äntligen fått lite ledigt så är det fullt upp!
Jobbade natten mellan måndag och tisdag, tisdagen packade vi bilen och den nya julklappen älsklingen köpt :)
När vi kom till Ljusdal så var det som vanligt en hel del att fixa och dona med så det är inte förrän nu jag har lite tid för slösurfande :)

Fixat med lite julklappar idag, inte till nån av mina eftersom jag har varit duktig och fixat det i tid :)
Ikväll blir det julbak och uppesittarkväll, ska bli riktigt mysigt!

Julafton blir det en del flängande. Men det kommer att bli mysigt :) Jag älskar julklappar ;D

Nä nu ska jag krypa under en filt och läsa en bra bok! Det är jag värd, och nu har jag JULLOV! :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: