annanordlund

2009-12-27
15:05:17

27:e december.
Tiden går alldeles för fort igen!

Julafton var kanonmysig, fick väldigt många julklappar och hade ett trevligt sällskap!

Juldagen var jag på en trevlig förfest med flickorna jag inte träffat på länge. Dock kom jag aldrig ut på stadt, men det var nog lika bra för på Annandag jul åkte jag och älsklingen till Funäsdalen.
Jag körde hela vägen till Hede men sen fick älsklingen och jag byta för jag var så fruktansvärt ovan med kräksnö och snörök. Om någon kan bli van vill säga!

Idag har jag skottat snö så att vi har en skoterparkering :) Bra nog mycket snö och jag är glad att det var pudersnö och inte blötsnö iaf, då hade jag nog dött!

Idag firar jag och älsklingen 2 års dag :) Ska ut och äta med svärföräldrarna och älsklingens bror ikväll, ska bli mysigt!

Men har ni sett serien Stenhuggaren? Baserad på Camilla Läckbergs bok. Den är helt kanon! Gå in på SVT.se och se avsnitten. Finns 2 stycken ute. Jag och svärmor ska se andra delen idag! Missa inte det!

Nä nu ska jag ut och andas lite mer fjälluft!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: