annanordlund

2009-08-20
19:41:13

Trött, så trött!
Idag har vi suttit och lyssnat, diskuterat och återigen diskuterat. I lokaler utan bra luft. Trött är bara förnamnet på vad jag är nu!

Imorgon får vi träffa nya elever och det ska bli spännande. Lite mindre nervöst än förra året då vi var färska som personal. :)

Mina magmuskler gör fortfarande ont som satan så det går inte göra några sit-ups idag heller. Känns lite trist, men jag får helt enkelt ta det lugnt och komma in i träningen pö om pö.

Igår började jag att gå in mina nya puma skor. De är lite högre i hälen än vad jag är van vid, så har skavsår på båda sidor. Det är synd för dom är jättebra att powerwalka i :/

Som det ser ut så kommer jag att få mina böcker innan helgen, känns kanon! Jag brukar vara van att det tar en evighet från adlibris men det kan faktiskt bero på att jag alltid annars lyckas beställa böcker på en torsdag eller fredag. Nu lyckades jag på en måndag :)

När kommer vinterkollektionerna?! Är jättesugen på att se hur vinterjackor och dylikt kommer att se ut. ;D Känns som att både höst och vår shopping är värdelöst eftersom att sånt bara varar en vecka var här i Östersund. Vintern däremot är lång!

Jag saknar vintern i Funäs!

Powerwalk


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: