annanordlund

2009-08-26
19:25:23

Tristess!
Det är inte konstigt hur man ser fram emot sin lediga dag på veckan. Men jag glömmer alltid bort hur tråkigt jag brukar tycka att det är!
När jag tvättat, läst alla bloggarna, kikat runt efter olika saker på nätet, betalt räkningar, ev städat så har jag inte ett dugg kvar att göra! Jag har haft tråkigt i flera timmar nu men ingenting att hitta på. Räknar ner tills jag får lägga mig ;P

Att ligga i sängen och läsa funkar i max en halvtimme åt gången för jag är hela tiden så nära att somna.

Funderar på att krypa ner i badet med en bok en stund iallafall. :)

En annan sak jag funderar på är att fixa till tribal-tatueringen lite, t.ex sätta dit någon blomma och lite snirklar. Samt att tatuera in någonting på nedre vänster sidan av ryggen som letar sig upp mot ryggraden.

Något sånt här har jag då tänkt mig:




Vad tror ni om det?
Ska fundera lite mer och ps:a lite. :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: