annanordlund

2009-08-13
15:54:01

Min gamla Casio
Jag fick en keyboard när jag var runt 11-12 år. Då var den helt underbar och jag har spelat åtskilliga timmar på den!

Nu när jag är lite äldre och utökat mitt gehör en del och hör att min casio inte alls trycker fram de toner jag vill höra. Jag spelar rätt men det låter skit helt enkelt. Jag kan sitta i timmar och bara klinka och det är så oerhört avslappnande tycker jag. MEN, jag behöver en ny keyboard. Hade helt velat ha ett riktigt piano men någon sådan plats har vi inte i lägenheten, samt att det är nog inte så omtyckt hos grannarna. :) Funderar på att köpa en Yamaha NP-30, den har fått jäkligt bra recensioner och är förbannat bra i sin prisklass, under 3000:-. Det är jag mer än gärna villig att lägga, men pengarna jag tjänat ihop ska först och främst till annat, men förhoppningsvis snart! :)


Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi ska möta upp mamma i ljusdal och äta middag. Sen åker jag och älsklingen vidare och lämnar en present :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: