annanordlund

2009-08-26
10:11:53

Ingen jobbrist här inte.
Måndag: 9.30-21 (hemma vid 22).
Tisdag: 07-10 + 14-22.30 + natten.
Onsdag: 06.30-9. Nu är jag ledig!

Inte konstigt med brist på inlägg med andra ord, stackars datorn har inte varit igång sen i söndagskväll.

Det känns skönt att jobbet är igång ordentligt igen, jag var tveksam innan jobbet drog igång eftersom jag inte haft allt för mycket ledigt i sommar. Men det är en ordentlig nystart och eleverna vill faktiskt hänga med oss ;)

Imorgon kommer lönen! Efterlängtat! Men jag har bokat en tandläkartid (ett helg j kla under för att vara mig!) så det ska läggas undan en del slantar till det.

Tvättid 13.00. Det är min dag det ;P

Mån
Powerwalk
50 sit-ups

Tis
Powerwalk
Simma 2000m

Ons
Ingen hittills, har inte hunnit med, men det kommer.

24/8  -2,5kg.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: