annanordlund

2009-08-17
18:16:02

Home sweet home
Idag när jag äntligen kom innanför dörren med all packning och handling färdig så kändes det så jäkla skönt!
Det är så himla skönt att vara hemma i sitt eget, min egna garderob, säng, dator osv osv. Det enda som saknas är ju min kära karl! Men han kommer snart hit han också :)

Så skönt att plocka och dona med sina egna saker. Det är rätt frustrerande att ha haft alla kläder i resväskan hela sommaren, men samtidigt har jag tjänat lite pengar. Älsklingen har bara tagit ut 2 semesterdagar i sommar, så det har inte gjort något att jag jobbat 7 av 9 veckor.

Jag har beställt böcker, gått en promenad så nu ska jag sortera upp kläderna ur resväskan. Sen är jag klar med allt pyssel för idag. Imorgon blir det mer och på onsdag börjar jobbet igen.

Powerwalk
50 sit-ups


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: