annanordlund

2009-08-27
12:35:48

Hey Dude.
Hallåja!
Är hemma en snabbis mellan passen. Har tränat och donat också.

För att komma in på badet där gymmet också ligger så har man ett armband som man håller mot en avläsare och man släpps in. För att personalen ska se att armbanden inte är stulna så dyker det upp en bild på mig hos personalen  när jag läser av armbandet. Inte idag.

"Ursäkta" hörde jag bakom mig och vände mig om.
"Jo.. vi skulle behöva ta ett nytt kort. Det dök upp en gubbe på kortet istället för dig.."
Tydligen så hade systemet strulat för dem så jag fick ta ett nytt kort. Med andra ord så var jag åtminstone inte lik denna random snubbe som dök upp som min visningsbild.

Nu ska jag packa väskan för mitt schema är så himla späckat tills imorgon. Hinner bara hem och sova inatt sen upp igen vid 05.00. Och om jag har tur kan jag ta 11-tåget mot Ljusdal. Vi har en fullspäckad helg med förstugebygge ute i Rödmyra. Datumet vi får dra upp husvagnen är framflyttat så nu är det ännu mer stressat än innan.
Men det ska nog gå bra, i mina blåkläder måste jag väl ändå bli ett proffs?

Bäst låt just nu:


En riktig klassiker!

Nä nu var det bråttom igen!

Powerwalk
Gymmat




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: