annanordlund

2009-08-03
13:08:53

Dra åt Hälsingland!
Igårkväll kom vi tillbaka till Hälsingland efter en helg hemma i Östersund. Vi har haft det otroligt roligt!
Det var så skönt att komma hem och nu längtar jag dit igen!

Dead by April var förbannat bra! :)

Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag längtar nu efter en lugn helg! Känns som evigheter sedan nu!

Jag jobbar denna vecka måndag och tisdag. Sen är jag ledig resten av veckan, kanske bli en campingtripp om vi har tur! Hade varit mysigt. Även om jag inte är så sugen på att bygga förtält. Vet inte heller om alla pinnar vi behöver är hela.
(Tältet regnade sönder när vi ställt upp det provisoriskt för att det skulle torka. Hade det varit vanligt regn hade tältet stått kvar, men jag tror inte monsunregn räknas in i kategorin "vanligt regn".)

Nä nu ska jag nog lägga mig med en ny bok. Solen skiner ute men eftersom att det är augusti känns det inte som nån idé att försöka bättra på brännan!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: