annanordlund

2008-09-27
13:53:25

Internetcafé?!
Shit, jag sitter på ett internetcafé. Det har jag aldrig gjort innan. Känns lite skumt, men men :)

Är helt jäkla ensam hela helgen, det är rätt så tråkigt. Tycker att älsklingen ska komma hem till mig!

Jag har iaf fixat mitt träningspass idag :) De 800:- som jag räknat med i medlemsavgift behövde jag inte betala eftersom kommunen har så bra avtal med Step In :) Så för 500:- får jag tillgång till ett nybyggt gym, bad + relax tills januari och då kommer jag ju att få ny friskvårdspeng så detta känns riktigt bra. Fick en t-shirt dessutom :)

Sen så måste jag berätta att jag har ju börjat få lön. Jag blev helt paff när jag fick se resultatet ramla in på kontot. :D
Undrar vad min lönfetish blir? Inte handväskor iaf :)

På torsdag flyttar vi äntligen! Finally!

Nä nu ska jag nog ut på stan en runda. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: