annanordlund

2008-11-20
10:39:53

sovmorgon?
Idag jobbar jag 14-22.30 - 06.30-09.00, med andra ord jag sover på jobbet. Så idag hade jag tänkt ha sovmorgon, men älsklingen är så snäll och säger åt teliasonera att komma hem till oss kl 8 på morgonen. Så nu är det bara att koppla in internet :) Saknas bara modem och allt sånt :P

En dryg grej med att sova torsdagarna på jobbet är att jag börjar 14.00 och älsklingen kommer hem runt 14.30-15.00. Ingen pusstid där inte!

Jag tycker inte om all denna varsling, jag vet att jag sitter tryggt, för det har inte med ekonomi utan behov att göra. Men älsklingen däremot, har man inga pengar så bygger man inte. Byggs det inte så har inga snickare något jobb. Hemska tanke. Men jag hade inte klagat på att ha honom mer här hemma :) Sen kanske möjligheten att jobba i norge är lite större, då tänker jag verkligen tjata om delad ekonomi = (inkomst + inkomst) / 2. ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: