annanordlund

2008-11-16
21:29:46

No hairdressing for me.
Helgen har spenderats i Ljusdal, skönt att vara "hemma" ibland. Dock så har älsklingen alltid massvis att göra när vi åker hem. Men jag har passat på att umgås med L som alltid är lika trevligt :)

Firade G på hans 25-års dag, även det mycket trevligt. Jag var jätteduktig hela kvällen :)

Nu är hallen nere färdig, tror jag, har satt upp en trådgardin som var alldeles för lång, tur är väl det att jag inte blivit frisör, hade inte kunnat försörja mig på det kan jag säga. Den är lagom kort i olika etapper kan man väl säga att slutresultatet blev.

Har ordnat med alla telia-papper som ramlat in under veckan, sanslöst mycket papper. Men det blir nog bra när vi hämtar ut prylarna åtminstone :)

Nä nu har jag nog inte så mycket mer pyssel att dona med. Har insett att vi inte äger ett enda julpynt. Får bli ljusstakar till fönstrena som blir prioriterat. Men efter att jag bekostat ett ps3 finns inte så mkt pengar kvar. Men 10 dagar kvar till lön? :)

Söndagarna efter ljusdalsvisiterna blir dock tråkiga, sitter här utan älsklingen. Vi har annars väldigt mysiga söndagar och nu ser jag fram emot en pensionärshelg :)

Kommentar:
#1: Ninni

Jag hoppas det! Men jag är nyfiken på eran lägenhet!! Lite bilder kanske?... :) Vi måste ta och åka in snart! Hoppas allt är bra med er! kramar

2008-11-18 @ 17:13:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: