annanordlund

2008-11-24
13:54:57

Måndag
Ja, nu var det måndag igen, veckorna går jättefort!
Idag ska jag jobba 15-21, rätt skönt, men jag har långvecka så det är skönt att börja lagom.

Ute så snöar det och blåser, vi borstade av all snö från balkongen igår när vi gjorde fint, men nu är det nån cm snö där igen.

Helgen har varit lugn och skön. I lördags kom mamma och lillebror på besök :) Sprang runt och shoppade lite :)

Annars har vi inte gjort så himla mycket, äntligen fått vårat bredband installerat iaf :) Men det där med tv-boxen är vi nog inte så nöjd med så det ska nog tillbaka.

Har kommit igång med mitt GG tittande nu igen, riktigt spännande!
Men nu måste jag göra mig i ordning för att åka till jobbet, har en känsla av att det har hänt lite där sen sist :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: