annanordlund

2008-11-26
11:45:29

Klädproblem
Nu i vinter är det många utgångar, juldagen och nyårsafton till exempel. Vad ska jag ha på mig?!
Jag är jättesugen på att köpa en klänning, men problemet är då vad man ska ha nertill? Det är snö och kallt här!
Jag tar aldrig på mig ett par pumps (äger inte ens ett par) när det är -10 grader utomhus.
Antar att det får bli någon lång top av något slag och ett par byxor till, men det är inte så kul det heller.

Älsklingen tycker att jag bytt stil och det håller jag med om. Men jag har kvar töjningarna i öronen + att piercingen åker in igen när jag blir långledig från jobbet. Så det är ju nåt iaf :)

Men jag är förbannat snål så att lägga 400:- på en klänning när det är vinter vet jag inte om jag tänker göra.. :P

Kommentarer:
#1: Anonym

Men gumman då... Kom ner så shoppar vi!

2008-11-26 @ 17:22:16
#2: kasia

det var jag som skrev förresten :)

2008-11-26 @ 17:22:58
#3: Sara

varför inte ett par lite högre stövlar till :) och ett par tjocka strumpbyxor... det är ju trots allt vinter :)

2008-11-30 @ 00:09:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: