annanordlund

2008-11-24
23:54:33

glädjerus!
Jo så är det, jag loggade in på banken och upptäckte att mitt lönebesked kommit. Mycket bättre än väntat och jag blir så otroligt glad!

Kanske inte är läge att blogga om hur glad man är för pengar man tjänar när det varslas så himla mycket i detta land, kanske inte bara i detta land dock. Jag hoppas bara att i veckan ingen jag bryr mig om blir uppsagd. Kan säga att det är positivt att jobba inom vården, jag kommer inte att varslas pågrund av ekonomi, bara om det inte skulle finnas elever som behöver bo hos oss. Men förhoppningsvis så vill alla bo hos oss i 4 år framöver :)

Te, GG och glädjerus, inte mycket som klår det när älsklingen inte är hemma.

Kommentar:
#1: Kasia

Jag vill oxå ha pengar...

2008-11-25 @ 12:11:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: