annanordlund

2008-11-18
18:43:11

2,5 h promenad senare
Shit vad jag har promenerat idag! Jag drog på mig underställ och vinterjackan + skidbyxorna och gore-tex kängorna och promenerade ut vid 14.00.
Tanken var att jag skulle hämta ut paketen med internet och sånt i, dock var jag otroligt skeptisk till att jag skulle få hämta ut det eftersom det var skickat till älsklingen.
Jag gick åt det håll jag trodde var rätt, jag kom fram till slut men insåg att jag måste ha gått rejäla omvägar.
I alla fall så fick jag INTE hämta ut paketet så jag tackade för mig och gick ut till Ica kvantum och köpte mjölk. Efter det stod jag i valet och kvalet om jag skulle ta bussen hem eller inte. Jag valde att gå. Innan jag var hemma så var det kolsvart ute och jag var så trött i benen att jag bara ville lägga mig i snön :P Nu har jag promenerat för denna veckan. Men jag måste säga att det var jättemysigt att höra snön knastra under skorna :) Kanske nångång i framtiden kan få in morgonpromenader, det är mysigt!

Har plockat lite i lägenheten, av någon anledning så ligger det fullt med skruvar, och diverse snickeritillbehör utströdda i lägenheten. Kan nästan tro att det är vi som renoverar! Ska nog fortsätta plocka om en stund. Har bara ingen lust för det är så tråkigt att vara ensam hemma! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: