annanordlund

2008-07-02
19:53:56

onsdag
Idag blev jag skitarg när jag vaknade upp till dåligt väder. Jag var helt inställd på att jag skulle få lite sol på mig och visst, lite grann har jag väl fått efter 12-tiden.

Farmor kom och hade med sig den underbara idén att vi skulle skura bron. Eh? Tänkte jag.

Jag kopplade ihop högtryckstvätten sen var vi igång. Men det var ju inte bara golvet som skulle tvättas. Jag fick högsta befälet och stod på en stege i 2h och torkade rent varenda liten planka (eller vad det nu är älskling). Nu har jag ett stort behov av att duscha när massvis med smuts ramlat ner på mig blandat med vatten.
Men det är ju alltid roligt att leka med hötgryckstvätten :)

Jag passade även på att tvätta bilen, men jag måste säga att jag knappt ser någon skillnad faktiskt. Den är så jäkla prickig av lacksläpp att den ser skitig ut. Jag längtar tills jag kan köpa mig en egen bil! En Mini-Cooper S kanske? ;D

Får se när mamma och pappa tänkt komma hem, jag röstade på att de skulle åka ikväll, men jag är inte så säker på att mormor släpper iväg dem :P

Inget intressant på tv ikväll, men men.

Imorgon kommer älsklingen hem! Finally! Det har varit en helvetiskt lång vecka detta. På fredag jobbar jag dessutom! Ska bli kul! :)

Kommentar:
#1: Majja

Tja! Skickade ett meddelande till dig tidigare om imorgon. Vet inte om du sett det eller om Hanna skrev in fel nummer! Men du kan ju höra av dig om när du har lust att fika!

2008-07-03 @ 01:05:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: