annanordlund

2008-07-18
20:23:05

massvis
Jag är sämst på att uppdatera, förlåt.

Har iaf haft några otroligt utmattande dagar, inte fysiskt men psykiskt. Så jäkla mycket tankar på saker som måste fixas och donas med.

Var iaf på Iron Maiden! Shit vilken upplevelse, jag ångrar dock att jag aldrig tog ut öronpropparna och fick höra publikens jubel, men jag är rädd om mina öron ;P Hade det jättemysigt på hotellet och allt sånt. Tack älskling för resan! :)

Idag har jag jobbat, 12h. Jättetrött är jag nu, men det är fredag kväll och jag vet inte om vi ska hitta på något eller inte, börjar trots allt kl 08 imorn med, 13h pass... men men, det ger pengar och det kommer att behövas!

Bostadsutbudet i Östersund är inte det bästa. Jag står i olika köer med knepiga system som slumpar allt. Jag har haft tillräckligt med flyt tror jag. Dock snubblade vi över en blocket annons på en 3,5:a 100m2. Gigantiskt stort och rätt så dyrt. 6500:- (utan el) i månaden, och hon vill ha 3 depositioner i förhand. Älsklingen ringde och vi ska titta på lägenheten på tisdag. Jag är väldigt skeptisk till detta då jag inte har 10.000:- undanstoppat någonstans och vägrar på något sätt leva på existensminimum igen. NEVER.

Aja, men allt löser sig nog. Nu ska jag se hur det går för älsklingen med buggyn :)

Bilder och sånt lägger jag upp senare då älsklingen har det på telefonen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: