annanordlund

2008-07-01
15:43:06

Birsta city
I helgen åker jag och älsklingen till Sundsvall och Birsta City. Jag har aldrig någonsin varit där! Jag har 1500:- i födelsedagspengar som ska handlas upp. Antingen blir det jättesvårt eller jättelätt. Jag har lite svårt för att shoppa. Varför vet jag inte men ett klassiskt scenario när jag shopppar är:

"Shit vad fin den var! Min storlek också! Halva priset på halva priset!", sedan så går jag därifrån utan att köpa någonting.

..Jag antar att det är mitt föredetta studentliv som satt spår i mig och min ekonomi. Om jag inte verkligen, verkligen behöver något så köper jag det inte heller. Vill man hitta mig i en affär så finns jag bland kläderna som det hänger stora röda lappar över med ordet REA.

"Kan du kolla när Birsta stänger på lördag?"
-"Klockan 18."
"Oj,  tidigt. 3h på Biltema och 3h på Bauhaus, det blir väl bra?"
-"mummel"

Har suttit på deras hemsida nu och tittat vad det finns för butiker och det ser ganska lovande ut. Men risken att jag tröttnar efter en timme är mycket stor. Får helt enkelt ta många fikaraster :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: