annanordlund

2008-07-21
22:20:16

besviken!
Jag är fruktansvärt besviken. Vi skulle ju titta på en lägenhet imorgon. Den är på något mystiskt vis uthyrd redan. Jäkla människor att ha och göra med! När vi BESTÄMT vilken dag vi skulle komma upp och sånt. Jag menar det var inte förrän den första september som hon skulle flytta. Varför så jäkla bråttom?! Tack för chansen.

Jag är väldigt trött, jobbat 23h. Visserligen ska jag ju sova på dom timmarna också, men det är inte så lätt när Gärdeåsen är lika lyhört som en ihålig vägg. Känns som att man bor i en enda stor lägenhet om nätterna. Plus att det blev efterfest vid 3-4 tiden i lägenheten ovanför (eller det kanske var i andra ändan av huset?). I vilket fall så är man trött när man jobbar de sista timmarna mellan 6-14.

Ledig i två dagar nu åtminstone. Det känns bra. Ska bli förbannat skönt! Tror att jag ska övertala älsklingen att sova i husvagnen imorrn natt. Inte för att det blir så svårt att övertala honom, men ändå :)

Var till friggesund idag och träffade lilla Lukas. Dock så är han inte så liten längre, känns tråkigt att man bor relativt nära men aldrig tar sig tid att hälsa på!

Aja, mycket klagande idag, men så blir det ibland. Nu tror jag att jag ska hoppa i sängs. Hej hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: