annanordlund

2008-07-07
21:04:09

äntligen fullt upp!
Nu har jag börjat jobba "på riktigt" i sommar. Det är riktigt roligt! Men mitt bloggande kommer nog tyvärr att bli lidande nu när jag inte sitter hemma och slösurfar längre.

Hämtade en hel resväska med kläder igår. Jag har snott en av Eriks garderober, det blev trångt kan jag lova. Men mysigt har vi :)

Idag innan jobbet var jag duktig och hjälpte Erik med målande. Han är fortfarande ute och snickrar, men jag tror jag ska dra iväg honom för att äta lite mjukglass. Det är kallt i skuggan, men solen är varm :)

Ska försöka bli duktigare med att sno hans dator så jag kan uppdatera mig lite :)

Go'kväll!

Kommentar:
#1: Evelina

Hej!

Jag vill bara informera dig om att det finns en nystartad blogg som ger just dig möjligheten att sälja gamla kläder (och andra saker). Istället för att sälja dem via en sida där de tar en avgift för att lägga ut din annons, kan du göra det helt GRATIS, på buyorsell.blogg.se

Välkommen!

2008-07-07 @ 21:31:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: