annanordlund

2008-12-09
12:38:36

Tisdag
Idag slutade jag vid 10, skulle egentligen slutat vid 9 men pga sjukdomar och sånt så fick jag vara kvar ett tag till. Ringt runt efter vikarier och sånt.

Sen åkte jag in till stan för att köpa en julklapp till lillasyster, hittade även strumpbyxor, ett paljettskärp och en eyeliner till mig själv. En sådan har jag aldrig ägt och jag får nog ta och öva mina darriga händer för att få det där någorlunda bra.. :)

Måste ju bara visa mitt kap i helgen :


Det blev den beige/guld/bruna hjälmen och ett par bruna scott-glasögon till, förbannat fin!
Jag stuvade in den i ett skåp i husvagnen, sen gick jag och tittade på den lite då och då :) Sån blir jag när jag köpt nånting jag velat ha länge :) Tog även en liten sväng på skotern för att se om det blåste in nånstans och det gjorde det inte, så förbannat grymt nöjd! :D

Nä nu ska jag gå och testsminka mig, tänker vara slående vacker på nyår ;D haha :)

Kommentar:
#1: Kasia

Men gumman, du är ju alltid slående vacker! o du, grattis på namnsdagen :)

2008-12-09 @ 15:51:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: