annanordlund

2008-12-16
12:44:31

Tisdag
Goddag.
Imorse vaknade jag 5 minuter innan mobilens alarm, jag hörde nämligen nyckeln vridas om i låset nere i ytterdörren och dörren öppnas. Jag låg och funderade någon millisekund, för det kunde väl inte vara älsklingen? Nej, det var 2 gubbar som skulle kolla ventilationen.. hade totalt glömt bort att de skulle komma antingen idag eller imorgon.

"Shit vilken stor tv ni har! Vad är det för tum på den?!"

Haha :)
Måste vara roligt att jobba så som de gör, man får se hur många har det hemma och samla ideér :)

Jag fick lära mig att vår köksfläkt har en timer vilket jag inte hade en aning om, när jag berättade det för älsklingen så visste han tydligen det och använder dessutom den.. hmpf..

Ska åka till jobbet om 40 minuter, innan borde jag skotta utomhus, det har snöat lovikavantar här idag :) Men jag tror jag gör det när jag kommer hem från jobbet imorgon istället.

Veckan går framåt åtminstone :) Snart kommer jag hemhem!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: