annanordlund

2008-12-28
14:49:46

Söndag tror jag?!
Dagarna glider bara ihop känns det som, ovant att vara ledig så här länge :P och det bästa är att det fortfarande är lite mer än en vecka ledigt kvar! :)

Idag har vi packat bilen och ska åka upp till Östersund. Känns som att vår brevlåda är smockfull och det ligger nog tyvärr lite räkningar där som vill bli betalda. Sen imorgon ska vi in till stan en sväng för älsklingen måste byta storlek på de snygga t-shirtar som han fick i julklapp av mig. Sedan packar vi om och åker till funäsdalen. Känns som att jag vill lägga mig ner och sova resten av ledigheten. Knappt haft nån lugn eller ro :)  Men en bra bok och funäsdalen blir nog bra :)

Juldagen var vi ut på Stadt, där var det mycket roligt, alldeles lagomt mycket folk också :)

Fick ett tillskott i kassan i julklapp, jag tror jag ska köpa mig ett digitalpiano faktiskt eller åtminstone en hyffsad keyboard. Känner mig jättesugen på det!

Nä, nu är det strax mat och sen åker vi. Bye!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: