annanordlund

2008-12-03
08:38:49

Skotta snö
Jag och älsklingen sov över i söndags när vi hade tvätt-tid. Så jag klev upp kl 7 idag och satte igång att tvätta. Det har kommit nån decimeter snö här så det var bara till att skotta också. Måste säga att jag tycker det är mysigt att vi har något eget som vi måste skotta, inte bara att man kliver utanför dörren så har fastighetsskötaren (eller vem du är) skottat.

Jag insåg också att vi har en stor veranda nere vid dörren, sånt märks som mest när man måste ta bort all snö, var även duktig och ställde in cykeln i vårat uteförråd så nu är uteplatsen ännu större. Men jag tänker inte ge mig på att skotta balkongen, den är för stor för det! :)

Idag så jobbar jag 14-09 och sen gör jag helg! :) Tar bussen till funäsdalen antingen imorgon eller fredag morgon, ska bli mysigt! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: