annanordlund

2008-12-04
13:58:15

skoterpremiär!
Japp, om 2h bär det av mot Funäsdalen! Jag har precis diskat, men ska packa och duscha också. Ska bli så mysigt att gå runt i underställ, jacka, täckbyxor och mina rejäla skor! :)

Har dock ingen hjälm, men kanske borde köpa för jag kommer ändå att behöva i vinter. Men först väntar en 3½ lång timmes bussresa :/ Men mest synd är det om älsklingen som åker hem från Hede för att hämta skotern och sen tillbaka = 45 mil.

Av någon jätte underlig anledning så är jag nervös.. jag minns väl min första åktur på skotern med Erik och den hemska träningsvärk som sedan följde.. Hade jag haft råd hade jag haft min alldeles egna skoter! :) Det är inte helt omöjligt nu heller, men jag vet att jag inte kommer att ha lust att avbetala en skoter sommaren igenom :P

Så jobbveckan avklarad och nu väntar en mysig helg! Jag önskar er detsamma! :)

Kommentar:
#1: Kasia

Tack gumman! Hoppas du får en helt underbar helg med älsklingen din!

2008-12-04 @ 15:00:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: