annanordlund

2008-12-19
15:10:29

Semester!
Och så kom äntligen den dagen jag fick semester! Shit vilken evighetslång vecka detta varit!
Idag har jag mest flängt runt med bussen och fixat olika saker, sen åkte jag till chefen med en nyckel och sedan åkte jag hem och besiktade R&M's lägenhet. Det var tråkigt :( Men det gick bra iaf!

Idag så har jag tänkt färga håret iaf, ha en liten tjejkväll, för alldeles solo blir det iaf :( Ett glas vin och en film kanske? Dock så skulle det kännas jättekonstigt att dricka vin själv.. som en smygalkis typ, vi får se om jag hoppar det eller inte.

Stod om älgarna i tidningen idag, det var en älgko och hennes älgkalv, anledningen till att hon var på frösön var antagligen för att hennes andra älgkalv blev bortjagad från kon av en lösspringande hund i somras. Den kalven hamnade på nåt sånt där ställe där de tar han om älgar. Så nu har kon återvänt till frösön för att hitta den kalven, hon har gått runt och kallat på honom ett bra tag nu. Och så tar polisen beslutet att skjuta dem. Detta är en riktigt hemsk historia! Älgar har också starka moderskänslor! :) Men nu har jag nog pratat klart om älgarna, tror jag!

Har fått julkort idag! Sånt är alltid jättemysigt! Tyvärr så är jag sämst och har inte skickat ett enda i år :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: