annanordlund

2008-12-17
14:29:02

Onsdag
Det närmar sig hemfärd, men ändå inte. Två arbetsdagar kvar och som det känns så blir de rätt tunga iochmed att de innehåller flytt :/ Jag hatar att flytta. Hatar att bära saker.

Inatt sov jag iaf sista gången i de lokalerna vi har nu, och tur är väl det, sov knappt nånting inatt. Så när jag kom hem så la jag mig och sov, jag hade nog kunnat sova hur länge som helst faktiskt... men kl 18 ska jag tillbaka till jobbet för vi ska ha julfest. Ska in till stan och dona lite med annat först.

Här är det plusgrader och det tycker jag är värdelöst, är så satans halt på vägarna. Ge mig mer snö istället!

Nä nu har jag nog inte något mer att säga, veckan får ta och sega sig vidare:/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: