annanordlund

2008-12-10
13:40:06

Onsdag
Det är äntligen Onsdag och jag kan se slutet på denna vecka :)
Jag är så där lagomt krasslig som jag varit veckan igenom, vet inte om det tänkt vända här eller bryta ut senare?

Idag har jag delad tur, och jag kom hem vid 10 och somnade på en gång och sov till halv 13. Jag är fortfarande toktrött!
Ska på utbildning mellan 15-18, tyvärr så är ju min kära kollega som jag skulle gå med sjuk, så jag antar att den blir tråkig. :/ Sen är det direkt till jobbet där 2 vikarier är och jobba till 22. Sen har jag bara ett pass kvar ;D

Älsklingen är mycket mer krasslig än mig, men han anser att om han kan köra bil hem så är han frisk nog att jobba. Kommer väl ha ett kolli här i sängen hela helgen :P

1½ vecka till semester! Ska bli sååå otroligt skönt! Det går inte att beskriva! :) Vi är väl i Ljusdal till den 27:e ungefär, sen så blir det Funäsdalen för hela slanten :) Jag är så sugen på att åka skidor faktiskt :D

I helgen så ska nog älsklingen äntligen köpa julklappar, jag börjar nämligen få lite panik på honom :P

Nä, utbildning var det ja.. Hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: