annanordlund

2008-12-22
09:54:26

Måndag
Måndag och jag är ledig idag! :D Oj oj vad skönt det är! Särskilt när älsklingen klev upp kl 6 imorse och jag kunde ligga kvar :)

Igår var vi hemma hos mina föräldrar på födelsedagskalas, åt massvis med tacos! Det var mysigt! I fredags hyde jag och älsklingen film och låg hemma och myste :)

Förresten så missade jag bussen, jag hade tittat totalt fel i busstidstabellen, men min kära arbetskollega M var en ängel och kom och hämtade mig! :)

Idag ska jag och älsklingen hämta mormor och morfar från tåget, ska bli kul och träffa dom! :)

Nä nu ska jag göra mig i ordning, pappa och syster kommer snart och hämtar upp mig, ska försöka hitta nån bra julklapp till mamma :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: