annanordlund

2008-12-15
22:04:33

Måndag
Gokväll! Det har varit en låååång dag idag!
Var helt död imorse när jag klev upp vid 9. Åkte till jobbet till 11 och hade personalmöte. Därefter hade vi lönsamtal, jag hade gruvat mig jättelänge innan :S

Vi har ett individuellt lönesystem där lönen sätts utefter det man presterar. Vi hade fått ett papper med lönekriteriefrågor och man fick sätta betyg på sig själv, chefen hade också ett  som han bedömde en efter.
DET GICK JÄTTEBRA! Jag fick ett jättebra betyg av honom, till och med bättre än vad jag själv betygsatt mig till :)
Jag fick väldigt hög poäng för att bara jobbat i 4 månader :) Men vi har våra utmaningar om man säger så ;)
Hur mycket höjningen är på vet jag inte än, bara det att det träder i kraft i april :)

Vi var även ute på det nya stället dit vårat elevhem ska flytta. Shit vad jag längtar! Det var så otroligt snyggt och köket skulle jag kunna dö för :D Finns en skiljevägg mellan köket och matplatsen, det satt ett runt fönster där ovanför diskbänken så att man kan se ut över matsals-delen! Skitsnyggt verkligen!
Efteråt så kände jag att jag kan packa väskan och stanna därute i veckor i sträck! Dock vill jag vara ledig nån vecka imellan :P Elevernas lägenheter påminde mycket om min lägenhet i karlskrona fast snyggare! Samma garderobshandtag och köksluckor iaf :)

Fick även en julklapp av omsorgen, ett presentkort på badet/relaxen som jag och älsklingen ska utnyttja nån gång efter jul :)

Imorgon jobbar jag 14-22.30 /jour/ 06.30-9. Skönt med lite sovmorgon så jäkla trött som jag varit på senaste!

Saknar älsklingen ännu mer nu när han är i Ljusdal och jobbar, jag vill också hem! Men snart så :)

Nä, nu ska jag nog koka mig lite te :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: