annanordlund

2008-12-25
12:28:01

God Jul förresten!
Igår var en hektisk dag! Vaknade hemma i Rödmyra, åt tomtegröt och skinkmacka. Åkte till Kläppa och var där över Kalle Anka, fick en ritplatta (som kopplas till datorn och kan användas i Photoshop) och hörlurar av älsklingen! och gemensamt fick vi en fritös av svärföräldrarna! Kanon!

Sen tog jag med mig älsklingen och åkte hem igen och åt julmat. Öppnade fler julklappar här och fick bla en matberedare, ett strykjärn, en egentillverkad hylla av lillebror och kontanter. Många riktigt bra julklappar! :)
Fick dessutom spendera mycket mer tid med älsklingen än vad vi räknat med så det var mycket mysigt!

Idag vaknade jag sent, mycket behövligt till kvällens utgång kan tänkas :) Gruvar mig lite för att det är lång kö och mycket folk ute, sånt kan jag få spader på. Men det är värst när jag blir så fruktansvärt kissnödig och kön till toaletten är evighetslång. Sånt är hemskt!

Grattis till Ola och Sandra!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: