annanordlund

2008-12-06
13:48:36

Funäs
Det är så skönt att det bara är lördag! Känns mer som söndag, men så blir det när man har långhelg :)
Vi sov till 13.20 igår.. non stop. Ingen av oss mår särskilt bra, har båda en förkylning som vill bryta ut.

Nu är älsklingen och J ute och åker skoter, han ringde för en stund sedan och var redan alldeles slut! Så blir det när man är ovan och krasslig. Stackarn. :/
Jag har lekt hemmafru här i husvagnen och städat och plockat. Även diskat nere i servicehuset.

Åkte även ner till byn en sväng där jag gick in och kollade på hjälmar. Hittade 2 st riktigt snygga för 1295:- Kunde dock inte prova nån hjälm eftersom jag glömt mina gamla glasögon i husvagnen, de som jag hade innan jag köpte 2 par nya. De hade jag tänkt ha när jag åker skoter, jag tror inte det går att pressa in mina D&G i en hjälm plus ett par glasögon över.. Men det är julskyltning här imorgon så då ska jag nog ta med mig älsklingen och titta, han får avgöra om det är ett bra köp :)
Så jag har räknat på att med hjälm + glasögon så stannar summan nånstans vid 2000:- vilket jag räknat med. Men då är inte hjälmhuva inräknad, en sådan för 50:- fryser och stelnar där man andas så det är inte nån vidare kvalitet.

De två till höger kan jag tänka mig:

Men kanske särskilt den längst ut till höger eftersom jag har bruna kläder..

Men men, någon uppdatering kanske kommer under helgen, annars hörs vi till veckan!
Ikväll blir det mys med en flaska vin :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: